KTM LC4 Adventure
Moje Grayce je jednoválec o obsahu 640ccm, 49koní, 52Nm, suchá hmotnost 158kg, výška sedla 945mm, zdvihy 270/310.
Momentálně obuto na TKC.
Takže k věci:
Výška sedla je.....hrozná :-)). To jsem si myslela při osedlání Zbolovy LC4 v Mohelnici. Když jsem stála na jedné noze na špičce, druhou jsem měla 20cm v luftě. Tohle nikdy nemůžu na pružinách a brejlích dostat natolik dolů, abych na tom mohla jezdit....
Jenže když jsem si sedla na Grayce, dosáhla jsem oběma nohama na špičky docela stabilně. A to bez veškerých úprav a se zadní pružinou na středu. Sice se na sedle různě posmejkávám, abych dosáhla celou plochou zrovna na té noze, na které potřebuju víc, ale jde to :-).
Shrnuto, podrtženo: dosáhnu sice o dost hůř než z GS, ale pořád ještě poměrně dobře.
Startování: je to vodník, takže odpadá sednu-jedu, což si my boGSeři tak pochvalujeme. Chytá krásně, na startér i nakopávačku. Stačí jeden drb a už si pěkně hluboce brblá :-). Starty jsou oproti GS mnohem jemnější, rychlejší, startér se sotva otočí a už motor bublá :-).
Pokud si nezapomenete otočit kohout. Nojo, tohle moto má kohout :-). Připomene se vám nejpozději 500m od domu. :-))
Převodovka: neuvěřitelné. Zařadím... a nic neslyším! Kolikrát vůbec nevím, jestli jsem opravdu přeřadila. Řazení je na úplně jiné úrovni než u GS. Rychlosti tam jdou samy, v tichosti, přesně.... Kam se hrabe GS.
Jízda po asfaltu: už při pohledu na otáčkoměř při volnoběhu mi bylo jasné, že tady to asi jinak než s jistou dávkou plynu nepůjde. Nejde. Pod 3000 otáček vykazuje motor asi tolik života jako spící mýval. Od 3tis do 3,5tis se motor převaluje jako ospalý kocour. Od 3,5 do 4tis otáček motor začíná ožívat a jeho nejradostnější chvilka nastává, když se dostane někam k 4,0 - 4,5 tis otáček. To výská radostí a řazení v tomto rozmezí mu vyloženě sedí. Na GS mám 4500 otáček jen velmi vyjímečně :-)).
Na pětku při 5tis otáček jede Grayce rovných 100 km/h, při 4tis ot jede 80 km/h. V porovnání s GS je to o 40km/h méně.
Výkonový rozdíl je sice velký, ale Grayce je oproti GS zase o hodně lehčí, takže po silnici si to pěkně svižně upaluje.
Jestli jsem si myslela, že když Grayce roztočím, uberu do zatáčky a zase přidám takže pojede, tak to teda ne-e. Jakékoli ubrání znamená buď rovnou podřadit, nebo pomalu zase motor roztáčet. Nic, na co bych byla z GS zvyklá. Diametrální rozdíl. Ale překvapilo mně, že tolik avizované vibrace nejsou zdaleka tak hrozné, jak mně všichni varovali. Opravdu jsem je čekala nesnesitelné a to, co jsem zatím okusila, je i po 7 hodinách v sedle (z 80% terén) normálně snesitelné.
Nejela jsem zatím více než 108Km/h. Neposbírala jsem zatím dost odvahy :-))
Motorka se nevlní, což je plus, ale moc se jí nechce do zatáček, což je krapet mínus.
Shrnuto, podtrženo: na silnici tahle moto nemá moc co ukázat. Asfalt je pro ni spíš nutný přesun. GS vede.
Brzdy: ..... to má brzy? Jo? Schovaný? Takový pocit jsem měla po prvních kilometrech. Přední brzda s jedním kotoučem a dvoupístkem je pouhý něžný zpomalovač. Zadní brzdí pěkně, ovšem zatím se ji učím dávkovat, takže buď mám kolo ve smyku, nebo brzdím i očima :-). Na silnici jsem si dávala pozor a větší rozestup, takže jsem s dobržďováním zatím neměla problém, ale v terénu... jela jsem zatím dva sjezdy po kamení a hrabance a byl to adrenalin. Přední je na nic, zadní smykuje a jednička to taky zrovna moc nezachraňuje. Já vím, je to nezvyk, až se s tím naučím jezdit, bude to jiná. Snad....
Shrnuto, podtrženo: GS vede na celé čáře. Na brzdy se můžu spolehnout a jednička ubrzdí kde co i bez brzd.
Podvozek: Kdy už přijde nějaká díra? To srovnali všechny hrby? Jak to že Rudy má prokousnutý ret, když jsme nejeli přes žádné výmoly? :-)) Podvozek komentovat je naprosto zbytečné. Je luxusní, luxusnější než luxusní :-) Na asfaltu sedí pěkně a v terénu... darmo mluvit :-)
Shrnuto, podtženo: podvozek je excelentní, s boGSerem nesrovnatelný. LC4 vede.
Jízda v terénu: Kolo s motorem. Vysoké kolo s motorem. Triálek mezi mladýma bukama, po hrbech a kořenech nahoru a dolů a já jsem si Grayce vodila jako bych jela na kole do sámošky. Neskutečný pocit.
Jen na tom zatím neumím stát ve stupačkách. Jakmile si stoupnu, zdá se mi moto příšerně nestabilní, jako bych pod sebou měla horské kolo které jede 70km/h. Takže ji raději hned zase zasednu, pak se cítím bezpečně. Cesty co jsem na GS projížděla opatrně abych nepřišla o zuby, projíždím na Grayce 85 km/h a čekám, kdy se konečně začne něco dít :-)).
Tím, že je lehká, ji chytá kdejaká kolej a rozhodí kdejaký kámen. Musí se s ní rychleji, pak projede všechno a ani o tom nevíte. Jet s ní pomalu je mnohem obtížnější než jet rychle. Tohle je oproti GS obrovský rozdíl. GS je jako lesní traktor, zaboří se do hlíny a krokem projede vše skoro sám.
V jednom nově objeveném brodu jsme málem zůstali, protože jsem do něj najela tak, jak jsem byla zvyklá z GS, opatrně a rozvážně, na jedničku problublat a nahoře vyjet. Chyba. Kameny, které by se Zobčou ani nehnuly, LC4 rozhodily do všech stran a měla jsem plné ruce práce ji udržet ve směru a dostat v pořádku na druhý břeh.
Stejně tak následný výjezd klikaté cesty plné kamenů a písku. Na GS bych to jela na dvojku v poklidu a bez nejmenšího problému. Tady se dvojka ze začátku nechytala, protože jsem jedničku dostatečně nevytočila, takže jsem kus jela na jedna a to byl balet... od příkopy k příkopě, smejkalo mně to doleva-doprava a vlála jsem na tom jak hadr na holi. Takže vytočit a kopnout za dva, pak se Grayce krapet uklidnila a drápala se nahoru klidněji, ale ani to nebylo ono. Cítila jsem, že by se jí pro úplné uklidnění líbila ještě větší rychlost.
Ovšem v jednom výjezdu mi dala Grayce jasně pocítit, že koně ani krouťák, na který jsem byla zvyklá, tady nenajdu. Rudy vyjel v pohodě, já jsem se na vrchol vyškrábala s vypětím všech sil. Protože dole nebyla možnost se rozjet, najíždělo se do strmého hliněného výjezdu z protější muldy přes hlubokou bahnitou kaluž. Rudy mi pak říkal, že už viděl, jak se suneme dolů. Přestával věřit, že to vyjedeme.
Ovšem za pár vteřin se zase situace otočila, protože následovala paseka pokrytá souvislou vrstvou větví. Rudy po nich skákal jak raněná koza, já jsem projela jak po dálnici :-) To už jsem věděla, že musím rychleji a tím pádem nebyl nejmenší problémek.
Shrnuto, podtrženo: nevím, jestli my bude vyhovovat pro LC4 nezbytný rychlejší styl jízdy....
Různé zajímavůstky: jako třeba vracecí se boční stojan. Vyklopíte ho a jakmile ho nohou pustíte, s bouchnutím se vrátí zpět :-)). Takže stavění motorky na bočák je pro mně jakožto pro osobu, která přes jezevčíka nevidí na tramvaj, sázka do loterie, buď to vyjde nebo ne. Bočák totiž musím nohou držet a spolu s motorkou na stojan vlastně přepadnout. Nic moc příjemné, ale už si zvykám :-)) I na to, že to občas nevyjde, bočák se zaboří do jehličí a my ležíme obě :-))
Při zapnutí klíčku se rozsvítí digitální display a na pár okamžiků na něm zůstane svítit obrovskými písmeny 21ws. Koukali jsme na to s Rudym jak joja a dumali, co to může být. Chybová hláška? Stav vody v chladiči? Napadalo nás kde co. Ovšem pravda je úplně jinde, jak jsme z manuálu zjistili. 21ws neznamená nic jiného, než 21 wheel size, tedy informace o tom, že vepředu mám jedenadvacítku kolo. No nevím, myslím, že tady KTM docela slušně předběhla turatešáky ve výrobě ptákovin aspoň o pět let :-)) Ze všech možných i nemožných hlášení mi zrovna velikost předního kola nepřijde jako to nejdůležitější :-)) (tento údaj slouží těm, kteří třeba z LC4 udělají motarda a pak si jen přebliknou velikost kola a dititální tachometr přepočítá poměry, aby ukazoval správně. Ale je tento údaj fakt nutný při každém startu? :-) )
Na displeji můžu měřit dva různé tripy nebo zobrazit hodiny. Automaticky při přepnutí na rezervu přepíná displej na ukazatel počtu najetých KM od otočení kohoutu.
Všechny kontrolky jsou oproti GS nemožně titěrné až maxi-titěrné :-) .
Shrnuto, podtrženo: chybí mi ukazatel stavu paliva a zařazené rychlosti. To druhé citelně :-))
To je zatím tak vše, co mně po 250Km v sedle (1/3 asfalt, 2/3 terén) napadá. Dojmů jsem plná, ale jsou to spíš pocity, které se špatně sdělují...
Nové poznatky najdete v Deníčku s Grayce.
Komentáře
Přehled komentářů
Предполагается, что собственную деятельность продолжат предельные предприятия, поставлявшие компоненты из разных ареалов Стране россии, что-что тоже сохранится весь коллектив, яже имеет 2305 человек. В ТЕЧЕНИЕ иметься в наличии энергозавод будет выпускать электромоторы равно все комплектующие для последнею машины.
https://recyclemag.ru/article/zavode-ekoplast-utiliziruyut-elektronnie-othodi
Curious topic
(TommySuh, 28. 6. 2022 14:08)
It seems to me it is very good idea. Completely with you I will agree.
https://family-guy-porn.com
https://dashausb.de
I am sorry, it not absolutely that is necessary for me. There are other variants?
(TommySuh, 27. 6. 2022 19:38)
I have removed this idea :)
https://ambergardens.net
https://twinkporntubehd.com
I advise to you to visit a site on which there are many articles on a theme interesting you.
(TommySuh, 27. 6. 2022 19:38)
I am assured, what is it to me at all does not approach. Who else, what can prompt?
https://dotorgfoundation.org
https://gayfolksmovement.org
We are searching for new staff member [WORK DEAL]
(Nathancen, 27. 6. 2022 13:32)
My organization is increasing in size so we are in the need for even more remote workers.
What you will be doing: As a live chat assistant you will certainly be paid to respond to live chat messages on a company's website or social media sites accounts.
This includes:
- answering consumer concerns,
- giving sales links,
- and offering price cuts.
Full training is offered so you don't require any previous relevant experience. Agreement length: No set period
Rate: $0.50 for every minute ($ 30 per hr).
Skills/background needed:.
- Have to have a device able to accessibility social and website conversation functions (Phone/Tablet/Laptop).
- Be able to work separately.
- Capacity to closely adhere to supplied actions and instructions.
Trusted net link.
Hours each week: Flexible.
Location: Remote job online (favored).
To find out more: https://4dct.short.gy/attractive.social_jobs
Have a lovely workday,
Nathan M
Gatekeeper kamal box
(HerbertmiP, 27. 6. 2022 10:43)
https://replit.com/@BooksLib/Download-The-Architectural-Treasure-Of-Portugal-The-Greates
https://replit.com/@BooksLib/Download-3D-PRINTING-FOR-BEGINNERS-A-beginners-step-by-step
https://replit.com/@BooksLibs/Download-Hummingbirds-Marvels-of-the-Bird-World-Favorite-W
https://replit.com/@BooksLib/Download-Hamlet-Epub-6
https://replit.com/@BooksLib/Download-Metaverse-For-Beginners-A-Complete-Guide-To-The-Ne
https://replit.com/@BooksLibs/Download-The-Decay-of-Lying-Epub
https://replit.com/@BooksLib/Download-Only-with-a-rose-to-seal-4-Epub
https://replit.com/@BooksLibs/Download-Music-and-Time-Psychology-Epub
https://replit.com/@BooksLibs/Download-THE-ULTIMATE-BEGINNERS-GUIDE-TO-WOODTURNING-A-Comp
https://replit.com/@BooksLib/Download-Into-each-life-some-rain-must-fall-3-Epub
https://replit.com/@BooksLibs/Download-Painting-in-Oil-Epub
https://replit.com/@BooksLibs/Download-185-Color-Paintings-of-John-William-Waterhouse-En
https://replit.com/@BooksLib/Download-Romeo-and-Juliet-Epub
https://replit.com/@BooksLibs/Download-Bb-Bass-Clarinet-instead-Bassoon-part-Sicilia-1
https://replit.com/@BooksLibs/Download-THEODORE-F-CLARK-PARK-Epub
https://pasteio.com/xqVQ6YoZR8WF
https://pastelink.net/z0gj40a9
https://pasteio.com/xTMoKFalXVYC
https://rextester.com/UIUR53173
https://paste2.org/wIpX52xC
Can you drop house music?
(Bymnroyanda, 27. 6. 2022 0:05)I like that compilation released by MojoHeadz Record, but I don't know what style of music it is. https://play.anghami.com/album/1015698677
Выкуп автомобилей Spectre в СПБ
(AndrewTraup, 25. 6. 2022 18:13)https://vukypavto.ru/ - Выкуп автомобилей аварийных машин марки ZX модели 3=6, 2010 года выпуска, тип кузова лифтбек с объемом двигателя 3927 коробка передач механическая в Санкт-Петербурге.
является СМИ и не имеет прав аккредитованного ресурса
(Michaelmup, 16. 6. 2022 12:28)
Новостным сайтом не может считаться первый попавшийся ресурс. В соответствии с законом «О средствах массовой информации», принятым в последней редакции Государственной Думой РФ 3 июня 2011 года, для регистрации сайта в качестве СМИ его владельцы должны подать соответствующее заявление. При отсутствии регистрации Роскомнадзора, сайт юридически не является СМИ и не имеет прав аккредитованного ресурса.
https://ruposters.ru/news
сетка арматурная 3 мм
(AlvinErawl, 14. 6. 2022 23:13)https://w-dev.ru/chto-vy-dolzhny-znat-ob-armiruyushhej-setke/ отвод стальной крутоизогнутый бесшовный приварной цена.
какое место заняла манижа на евровиденье
(ArnoldLes, 13. 6. 2022 15:46)https://mir74.ru/doska/prodaja-7144-vaz-2110.html
Перевозка лежачих больных
(Timothymum, 13. 6. 2022 6:28)
Платная перевозка беззащитных больных в Москве — шибко востребованная услуга язык сродственников людей со узкими возможностями, стареющих бабушек также дедушек, инвалидов. Казенная скорая помощь помощь или автомобиль девать приедет, разве что неподвижному человеку требуется заскользить на щупка, в течение больницу буква доктрин, сверху отдых в течение частный пансионат или экстренно что поделаешь сверху вокзал чи аэропорт. То-то всходит тема — как перевезти маломобильного пассажира? Чтобы настоящего ко услугам столичных жителей коммерческие отрасли медицинского и автосанитарного такси.
перевозка лежачих
https://moskva-perevozka-bolnyh-24.ru/
Microsoft Excel from Beginner to Advanced Level - Udemy
(DavidLIC, 11. 6. 2022 23:46)
Microsoft Excel Beginner and Intermediate with Certificate
55414,Minnesota,United States
basic macros excel
https://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Google/Archive_2
Bravo, what words..., an excellent idea
(TommySuh, 11. 6. 2022 1:55)
I am final, I am sorry, would like to offer other decision.
https://patriciafarinelli.com
https://dizzydee.net
I am sorry, that has interfered... But this theme is very close to me. I can help with the answer. Write in PM.
(TommySuh, 11. 6. 2022 1:55)
The question is removed
https://phoenixreleasing.com
https://gayweddingsdj.com
займ нанозаймоф рф без отказа
(Patrickluxa, 10. 6. 2022 0:40)
Привет друзья!
Есть такой замечательный сайт https://dengi-do-zarplaty.ru/
Займ на карту онлайн – популярная микрофинансовая услуга. Ее основными достоинствами, по сравнению с обычным банковским кредитом, выступают: оперативность выдачи денег на карточку и доступность большей части потенциальных заемщиков, включая проблемных, то есть имеющих плохую кредитную историю, текущие долги и непогашенные финансовые обязательства.Займы на карту стали реальной возможностью получить деньги не в банке, что требует много времени и доступно далеко не всем. Важным дополнением становится минимум формальностей при получении займа и лояльность со стороны МФО по отношению к потенциальным клиентам. Получить быстрый займ на карту онлайн можно в случае острой нехватки денежных средств, например, при задержке зарплаты, при обнаружении болезни и т.д.
Cycopay:Online Payment Processing
(FloydKiz, 9. 6. 2022 19:57)
<center>This is not spam or marketing, we are at the beginning of the journey and we're just trying to get some feedback, anything constructive would be appreciated.</center>
<center><b>CycoPay</b> is a payment processing platform for startups & individuals.
<b>
What do we do?</b>
We are a platform that's facilitating online payments acceptance for startups & individuals with no paper work and no time to waste.
<b>What's our value proposition?</b>
Instant onboarding: We let everybody in.
Tax remittance on behalf of you: We remit Tax for every single products, because we act as a reseller on every product.
API integrations & payment links.
<b>How are we different from Stripe?</b>
We've noticed that stripe tends to close lots of startups merchant accounts especially outside of the US.
Like them, we offer instant onboarding, however we let everybody in, without paperwork, and when suspicious activity occurs we don't close the account or suspend it but rather let the merchant prove himself.
We remit tax on behalf of you, so instead of keeping track of invoices for every order, you'll have just one at the end of the month.
Try CycoPay: https://CycoPay.com
<b>About Us</b>
We are <b>CycoPay</b>, a startup from the UK with a subsidiary in the EEA. We are an invoicing service that's enabling startups & individuals to acceptance payments via payment links or by API integrations. </center>
Отзыв о компании Inter Web
(Albertpigue, 3. 6. 2022 23:09)https://brand-review.ru/ - отзывы по компаниям Sabit из раздела хочу продвинуть сайт в Нижний Новгород.
Отзыв о компании VIPRO
(EdwardWheft, 3. 6. 2022 23:07)about-company-review.ru/ - отзывы по компаниям Artsofte Digital из раздела создание сайта под ключ на заказ в Петропавловск-Камчатский.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94
Предполагается, яко свойскую деятельность продолжат соседные фирмы
(TimothyNeene, 14. 7. 2022 5:35)