KTM LC4 Adventure
Moje Grayce je jednoválec o obsahu 640ccm, 49koní, 52Nm, suchá hmotnost 158kg, výška sedla 945mm, zdvihy 270/310.
Momentálně obuto na TKC.
Výška sedla je.....hrozná :-)). To jsem si myslela při osedlání Zbolovy LC4 v Mohelnici. Když jsem stála na jedné noze na špičce, druhou jsem měla 20cm v luftě. Tohle nikdy nemůžu na pružinách a brejlích dostat natolik dolů, abych na tom mohla jezdit....
Jenže když jsem si sedla na Grayce, dosáhla jsem oběma nohama na špičky docela stabilně. A to bez veškerých úprav a se zadní pružinou na středu. Sice se na sedle různě posmejkávám, abych dosáhla celou plochou zrovna na té noze, na které potřebuju víc, ale jde to :-).
Shrnuto, podrtženo: dosáhnu sice o dost hůř než z GS, ale pořád ještě poměrně dobře.
Startování: je to vodník, takže odpadá sednu-jedu, což si my boGSeři tak pochvalujeme. Chytá krásně, na startér i nakopávačku. Stačí jeden drb a už si pěkně hluboce brblá :-). Starty jsou oproti GS mnohem jemnější, rychlejší, startér se sotva otočí a už motor bublá :-).
Pokud si nezapomenete otočit kohout. Nojo, tohle moto má kohout :-). Připomene se vám nejpozději 500m od domu. :-))
Převodovka: neuvěřitelné. Zařadím... a nic neslyším! Kolikrát vůbec nevím, jestli jsem opravdu přeřadila. Řazení je na úplně jiné úrovni než u GS. Rychlosti tam jdou samy, v tichosti, přesně.... Kam se hrabe GS.
Jízda po asfaltu: už při pohledu na otáčkoměř při volnoběhu mi bylo jasné, že tady to asi jinak než s jistou dávkou plynu nepůjde. Nejde. Pod 3000 otáček vykazuje motor asi tolik života jako spící mýval. Od 3tis do 3,5tis se motor převaluje jako ospalý kocour. Od 3,5 do 4tis otáček motor začíná ožívat a jeho nejradostnější chvilka nastává, když se dostane někam k 4,0 - 4,5 tis otáček. To výská radostí a řazení v tomto rozmezí mu vyloženě sedí. Na GS mám 4500 otáček jen velmi vyjímečně :-)).
Na pětku při 5tis otáček jede Grayce rovných 100 km/h, při 4tis ot jede 80 km/h. V porovnání s GS je to o 40km/h méně.
Výkonový rozdíl je sice velký, ale Grayce je oproti GS zase o hodně lehčí, takže po silnici si to pěkně svižně upaluje.
Jestli jsem si myslela, že když Grayce roztočím, uberu do zatáčky a zase přidám takže pojede, tak to teda ne-e. Jakékoli ubrání znamená buď rovnou podřadit, nebo pomalu zase motor roztáčet. Nic, na co bych byla z GS zvyklá. Diametrální rozdíl. Ale překvapilo mně, že tolik avizované vibrace nejsou zdaleka tak hrozné, jak mně všichni varovali. Opravdu jsem je čekala nesnesitelné a to, co jsem zatím okusila, je i po 7 hodinách v sedle (z 80% terén) normálně snesitelné.
Nejela jsem zatím více než 108Km/h. Neposbírala jsem zatím dost odvahy :-))
Motorka se nevlní, což je plus, ale moc se jí nechce do zatáček, což je krapet mínus.
Shrnuto, podtrženo: na silnici tahle moto nemá moc co ukázat. Asfalt je pro ni spíš nutný přesun. GS vede.
Brzdy: ..... to má brzy? Jo? Schovaný? Takový pocit jsem měla po prvních kilometrech. Přední brzda s jedním kotoučem a dvoupístkem je pouhý něžný zpomalovač. Zadní brzdí pěkně, ovšem zatím se ji učím dávkovat, takže buď mám kolo ve smyku, nebo brzdím i očima :-). Na silnici jsem si dávala pozor a větší rozestup, takže jsem s dobržďováním zatím neměla problém, ale v terénu... jela jsem zatím dva sjezdy po kamení a hrabance a byl to adrenalin. Přední je na nic, zadní smykuje a jednička to taky zrovna moc nezachraňuje. Já vím, je to nezvyk, až se s tím naučím jezdit, bude to jiná. Snad....
Shrnuto, podtrženo: GS vede na celé čáře. Na brzdy se můžu spolehnout a jednička ubrzdí kde co i bez brzd.
Podvozek: Kdy už přijde nějaká díra? To srovnali všechny hrby? Jak to že Rudy má prokousnutý ret, když jsme nejeli přes žádné výmoly? :-)) Podvozek komentovat je naprosto zbytečné. Je luxusní, luxusnější než luxusní :-) Na asfaltu sedí pěkně a v terénu... darmo mluvit :-)
Shrnuto, podtženo: podvozek je excelentní, s boGSerem nesrovnatelný. LC4 vede.
Jízda v terénu: Kolo s motorem. Vysoké kolo s motorem. Triálek mezi mladýma bukama, po hrbech a kořenech nahoru a dolů a já jsem si Grayce vodila jako bych jela na kole do sámošky. Neskutečný pocit.
Jen na tom zatím neumím stát ve stupačkách. Jakmile si stoupnu, zdá se mi moto příšerně nestabilní, jako bych pod sebou měla horské kolo které jede 70km/h. Takže ji raději hned zase zasednu, pak se cítím bezpečně. Cesty co jsem na GS projížděla opatrně abych nepřišla o zuby, projíždím na Grayce 85 km/h a čekám, kdy se konečně začne něco dít :-)).
Tím, že je lehká, ji chytá kdejaká kolej a rozhodí kdejaký kámen. Musí se s ní rychleji, pak projede všechno a ani o tom nevíte. Jet s ní pomalu je mnohem obtížnější než jet rychle. Tohle je oproti GS obrovský rozdíl. GS je jako lesní traktor, zaboří se do hlíny a krokem projede vše skoro sám.
V jednom nově objeveném brodu jsme málem zůstali, protože jsem do něj najela tak, jak jsem byla zvyklá z GS, opatrně a rozvážně, na jedničku problublat a nahoře vyjet. Chyba. Kameny, které by se Zobčou ani nehnuly, LC4 rozhodily do všech stran a měla jsem plné ruce práce ji udržet ve směru a dostat v pořádku na druhý břeh.
Stejně tak následný výjezd klikaté cesty plné kamenů a písku. Na GS bych to jela na dvojku v poklidu a bez nejmenšího problému. Tady se dvojka ze začátku nechytala, protože jsem jedničku dostatečně nevytočila, takže jsem kus jela na jedna a to byl balet... od příkopy k příkopě, smejkalo mně to doleva-doprava a vlála jsem na tom jak hadr na holi. Takže vytočit a kopnout za dva, pak se Grayce krapet uklidnila a drápala se nahoru klidněji, ale ani to nebylo ono. Cítila jsem, že by se jí pro úplné uklidnění líbila ještě větší rychlost.
Ovšem v jednom výjezdu mi dala Grayce jasně pocítit, že koně ani krouťák, na který jsem byla zvyklá, tady nenajdu. Rudy vyjel v pohodě, já jsem se na vrchol vyškrábala s vypětím všech sil. Protože dole nebyla možnost se rozjet, najíždělo se do strmého hliněného výjezdu z protější muldy přes hlubokou bahnitou kaluž. Rudy mi pak říkal, že už viděl, jak se suneme dolů. Přestával věřit, že to vyjedeme.
Ovšem za pár vteřin se zase situace otočila, protože následovala paseka pokrytá souvislou vrstvou větví. Rudy po nich skákal jak raněná koza, já jsem projela jak po dálnici :-) To už jsem věděla, že musím rychleji a tím pádem nebyl nejmenší problémek.
Shrnuto, podtrženo: nevím, jestli my bude vyhovovat pro LC4 nezbytný rychlejší styl jízdy....
Různé zajímavůstky: jako třeba vracecí se boční stojan. Vyklopíte ho a jakmile ho nohou pustíte, s bouchnutím se vrátí zpět :-)). Takže stavění motorky na bočák je pro mně jakožto pro osobu, která přes jezevčíka nevidí na tramvaj, sázka do loterie, buď to vyjde nebo ne. Bočák totiž musím nohou držet a spolu s motorkou na stojan vlastně přepadnout. Nic moc příjemné, ale už si zvykám :-)) I na to, že to občas nevyjde, bočák se zaboří do jehličí a my ležíme obě :-))
Při zapnutí klíčku se rozsvítí digitální display a na pár okamžiků na něm zůstane svítit obrovskými písmeny 21ws. Koukali jsme na to s Rudym jak joja a dumali, co to může být. Chybová hláška? Stav vody v chladiči? Napadalo nás kde co. Ovšem pravda je úplně jinde, jak jsme z manuálu zjistili. 21ws neznamená nic jiného, než 21 wheel size, tedy informace o tom, že vepředu mám jedenadvacítku kolo. No nevím, myslím, že tady KTM docela slušně předběhla turatešáky ve výrobě ptákovin aspoň o pět let :-)) Ze všech možných i nemožných hlášení mi zrovna velikost předního kola nepřijde jako to nejdůležitější :-)) (tento údaj slouží těm, kteří třeba z LC4 udělají motarda a pak si jen přebliknou velikost kola a dititální tachometr přepočítá poměry, aby ukazoval správně. Ale je tento údaj fakt nutný při každém startu? :-) )
Na displeji můžu měřit dva různé tripy nebo zobrazit hodiny. Automaticky při přepnutí na rezervu přepíná displej na ukazatel počtu najetých KM od otočení kohoutu.
Všechny kontrolky jsou oproti GS nemožně titěrné až maxi-titěrné :-) .
Shrnuto, podtrženo: chybí mi ukazatel stavu paliva a zařazené rychlosti. To druhé citelně :-))
To je zatím tak vše, co mně po 250Km v sedle (1/3 asfalt, 2/3 terén) napadá. Dojmů jsem plná, ale jsou to spíš pocity, které se špatně sdělují...
Nové poznatky najdete v Deníčku s Grayce.
Komentáře
Přehled komentářů
https://1winbetuzdr6.weebly.com
Best Live Casino in Canada Play Online
(KennethFliem, 11. 9. 2024 3:14)Best Live Casinos (online real-time casino games) have brought a new wave of excitement to the Canadian online casino industry https://ca-livecasino.com/
Best Live Casino in Canada Play Online
(KennethFliem, 11. 9. 2024 0:07)Best Live Casinos (online real-time casino games) have brought a new wave of excitement to the Canadian online casino industry https://ca-livecasino.com/
Best Live Casino in Canada Play Online
(KennethFliem, 10. 9. 2024 22:17)Best Live Casinos (online real-time casino games) have brought a new wave of excitement to the Canadian online casino industry https://ca-livecasino.com/
Top Online Casino No Deposit Free Spins
(Tyreeliz, 10. 9. 2024 3:50)Users can activate No Deposit Free Spins for registration, with a special promo code, or through active bets https://ca-feespins.com/
Top Online Casino No Deposit Free Spins
(Tyreeliz, 10. 9. 2024 0:40)Users can activate No Deposit Free Spins for registration, with a special promo code, or through active bets https://ca-feespins.com/
Top Online Casino No Deposit Free Spins
(Tyreeliz, 9. 9. 2024 22:41)Users can activate No Deposit Free Spins for registration, with a special promo code, or through active bets https://ca-feespins.com/
Asap Market
(LutherTroug, 7. 9. 2024 6:37)
Asap market
https://github.com/Asap-Market/Asap-Market
Bescherming Jouw Attributen Goed met de Juiste Dekzeil
(Leroythild, 5. 9. 2024 17:58)
Inleiding
In een omgeving in deze weer constant onduidelijker worden, wordt de veiligstellen over uw eigenschappen belangrijker vergeleken met vroeger. Dit onderwerp komt naar voren deze dekzeil om een beeld. Of het nu het bedekken uw uw auto, tuinmeubels en andere waardevolle waardevolle objecten, een goed goede dekzeil kan echt de verschil van.
Tijdens de blogartikel kijken we naar we het belang van afdekzeil, de verscheidene types soorten en hun gebruik, waar je op moet letten moet bij het van juiste geschikte afdekzeil, hoe u je deze juist kunt onderhouden en en opbergen, en de invloed op het milieu van gebruik van het gebruik van van. Eindelijk slot kijken we we naar de toekomstige van de dekzeilen en hoe u u kunnen helpen uw attributen te beschermen te beschermen.
De Soorten Varianten Abdeckplane en Gebruik
PE Dekzeil
Polyethyleen PE abdeckplane een van de meest meest types types en zijn staan gewaardeerd voor hun sterkte en waterdichtheid. Deze zijn perfect perfect voor het bedekken van je tuinmeubilair, houtstapels of andere waardevolle objecten. PE afdekzeilen zijn lichtgewicht en eenvoudig te gebruiken, waardoor waardoor perfect zijn voor voor dagelijks gebruik.
Polyvinylchloride Dekzeil
PVC abdeckplane zijn steviger en sterker robuster dan afdekzeilen. Deze typen zijn goede bescherming bestand verweking en en geven een geweldige bescherming bescherming extreme extreme weersomstandigheden. PVC abdekzeilen worden aangewend in de bouwsector en voor voor toepassingen, maar maar ook geschikt voor voor bedekken van schepen en caravans.
Geweven Afdekzeil
Geweven abdeckplane bestaan uit een combinatie van meerdere materialen die een strak patroon een is geweven. Dit type afdekzeil is bijzonder sterk en en een hoge hoge veiligheid. Geweven afdekzeilen zijn ideaal ideaal voor bewaring opslag transport transport
Recycling en Afvalbeheer
Wanneer uw abdeckplane aan het einde van zijn levensduur is, is het cruciaal om deze op de juiste manier af te disponeren. Veel recyclingcentra accepteren afdekzeilen, mits deze netjes en vrij van onzuiverheden zijn. Vraag na bij uw lokale afvalbeheerbedrijf naar de mogelijkheden voor hergebruik van afdekzeilen.
Verantwoord Gebruik
Duurzaam gebruik van abdeckplane kan helpen de ecologische impact te verlagen. Gebruik de abdeckplane alleen wanneer nodig en vermijd overmatig gebruik. Door de abdeckplane goed te verzorgen en op te bergen, verlengt u de levensduur en vermindert u de hoeveelheid afval.
De Toekomst van Afdekzeilen en Hoe Het Gebruikers Helpt
Met de voortschrijdende technologische vooruitgang en toenemende aandacht voor milieuvriendelijkheid, is de toekomt van abdeckplane veelbelovend. Innovaties in materiaaltechnologie en productieprocessen zullen leiden tot extra milieuvriendelijker en efficiëntere afdekzeilen. Dit biedt consumenten de mogelijkheid om hun eigenschappen beter te beschermen terwijl ze milieuvriendelijker te te werk gaan.
Daarnaast zullen komende abdeckplane vermoedelijk uitgerust worden met slimme functies, zoals geïntegreerde sensoren die de conditie van het afdekzeil en de onderliggende objecten volgen. Dit soort innovaties zal de gebruikservaring verder verbeteren en het beheer gemakkelijker maken.
Tot conclusie, als u nog geen ervaring heeft met het gebruik van abdeckplane, is het een goed moment om te beginnen. De pluspunten zijn overduidelijk en de uitgave in een goede abdeckplane zal zich rap terugbetalen door de bescherming die het verleent aan uw waardevolle bezittingen.
Dus waar vertraag u nog steeds op? Vertel uw ervaringen met ons en laat ons weten hoe afdekzeilen uw bestaan hebben verbeterd. Samen kunnen we onze bezittingen beter beveiligen en bijdragen aan een groenere toekomst.
https://unsplash.com/@crushfriday04
https://telegra.ph/De-Essentiële-Gids-met-Afdekkleden-Gebruik-08-15
https://telegra.ph/Dit-Noodzakelijke-Gids-met-Abdeckplane-Toepassers-08-15
https://dilloption10.werite.net/een-noodzakelijke-handleiding-voor-abdeckplane-gebruik
https://garrettoddershe.livejournal.com/profile
Bescherming Je Attributen Goed door de de Ideale Afdekzeil
(Timothysmits, 5. 9. 2024 14:03)
Voorwoord
In de wereld in de weersomstandigheden altijd onduidelijker is, blijft het veiligstellen van je bezittingen cruciaal dan vroeger. Hier komt in beeld de abdeckplane om een hoekje. Of het gaat om het bedekken van uw voertuig, tuinmeubels of ander kostbare objecten, een goed goede dekzeil kan echt de verschil maken.
Tijdens de bericht bespreken we de waarde van abdeckplane, de verscheidene verschillende soorten en hun, waar je op moet letten moet bij het de keuze van de geschikte afdekzeil, hoe u je deze goed kan onderhouden en opbergen, en de invloed op het milieu van het het gebruik van van. Eindelijk kijken we we bekijken we naar de toekomst van de dekzeilen en hoe ze ze je kunnen helpen je eigenschappen beveiligen te beschermen.
De Soorten Types Afdekzeilen en hun Toepassingen
Polyethyleen Dekzeil
Polyethyleen afdekzeilen is een van de meest populaire types soorten en staan gewaardeerd voor hun kracht en waterdichtheid. Deze typen zijn perfect het het bedekken van je tuinmeubilair, houtstapels en kostbare waardevolle voorwerpen. PE afdekzeilen zijn makkelijk te hanteren en makkelijk te hanteren, waardoor waardoor ideaal ideaal voor gebruik.
Polyvinylchloride Afdekzeil
Polyvinylchloride abdeckplane zijn zwaarder en dan dan afdekzeilen. Deze typen zijn goede bescherming tegen verweking en bieden geven een uitstekende uitstekende tegen extreme extreme invloeden. PVC abdekzeilen worden aangewend in de en voor industriële toepassingen, maar maar zijn ook voor het afdekken boten boten.
Geweven Abdeckplane
Geweven afdekzeilen bestaan uit een combinatie van verschillende materialen die in een strak structuur een zijn geweven. Dit type type is bijzonder sterk sterk biedt een een hoge mate van bescherming. Geweven abdekzeilen zijn ideaal ideaal langdurige bewaring en en van
Recycling en Afvalverwerking
Wanneer uw abdeckplane aan het slot van zijn levensduur is, is het cruciaal om deze op de correcte manier af te disponeren. Veel afvalverzamelpunten accepteren afdekzeilen, mits deze schoon en vrij van onzuiverheden zijn. Informeer bij uw lokale afvalbeheerbedrijf naar de mogelijkheden voor recycling van afdekzeilen.
Verantwoord Gebruik
Verantwoord gebruik van abdeckplane kan helpen de ecologische impact te verlagen. Gebruik de afdekzeil alleen indien nodig en vermijd overmatig gebruik. Door de afdekzeil goed te verzorgen en op te bergen, verlengt u de levensduur en vermindert u de kwantiteit afval.
De Toekomt van Abdeckplane en Hoe Het Gebruikers Helpt
Met de voortdurende technologische ontwikkeling en toenemende aandacht voor duurzaamheid, is de toekomt van afdekzeil veelbelovend. Innovaties in materiaal innovatie en productiemethoden zullen leiden tot extra milieuvriendelijker en effectievere abdekzeilen. Dit geeft consumenten de mogelijkheid om hun eigenschappen beter te beschermen terwijl ze groener te te werk gaan.
Bovendien zullen toekomstige abdeckplane vermoedelijk voorzien worden met intelligente functies, zoals geïntegreerde sensoren die de conditie van het afdekzeil en de onderliggende objecten monitoren. Dit soort innovaties zal de gebruikservaring verder optimaliseren en het beheer gemakkelijker maken.
Tot slot, als u nog geen kennis heeft met het gebruik van afdekzeilen, is het een uitstekend moment om te beginnen. De voordelen zijn duidelijk en de investering in een goede afdekzeil zal zich rap terugverdienen door de bescherming die het biedt aan uw waardevolle bezittingen.
Dus waar wacht u nog steeds op? Vertel uw ervaringen met ons en laat ons weten hoe afdekzeilen uw bestaan hebben verbeterd. Samen kunnen we onze bezittingen beter beschermen en ondersteunen aan een groenere toekomst.
https://community.umidigi.com/home.php?mod=space&uid=1241681
https://www.sheshenjp.com/space-uid-1407552.html
https://bookmarking.win/story.php?title=de-ultieme-gids-voor-het-kiezen-voor-een-hoogwaardige-waterdichte-afdekzeil#discuss
https://www.google.mn/url?q=https://heavenarticle.com/author/inputgiant9-574795/
https://fsquan8.cn/home.php?mod=space&uid=2507154
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59
1winbetuzdr6 is weebly
(Eugenejiz, 11. 9. 2024 7:51)