KTM LC4 Adventure
Moje Grayce je jednoválec o obsahu 640ccm, 49koní, 52Nm, suchá hmotnost 158kg, výška sedla 945mm, zdvihy 270/310.
Momentálně obuto na TKC.
Takže k věci:
Výška sedla je.....hrozná :-)). To jsem si myslela při osedlání Zbolovy LC4 v Mohelnici. Když jsem stála na jedné noze na špičce, druhou jsem měla 20cm v luftě. Tohle nikdy nemůžu na pružinách a brejlích dostat natolik dolů, abych na tom mohla jezdit....
Jenže když jsem si sedla na Grayce, dosáhla jsem oběma nohama na špičky docela stabilně. A to bez veškerých úprav a se zadní pružinou na středu. Sice se na sedle různě posmejkávám, abych dosáhla celou plochou zrovna na té noze, na které potřebuju víc, ale jde to :-).
Shrnuto, podrtženo: dosáhnu sice o dost hůř než z GS, ale pořád ještě poměrně dobře.
Startování: je to vodník, takže odpadá sednu-jedu, což si my boGSeři tak pochvalujeme. Chytá krásně, na startér i nakopávačku. Stačí jeden drb a už si pěkně hluboce brblá :-). Starty jsou oproti GS mnohem jemnější, rychlejší, startér se sotva otočí a už motor bublá :-).
Pokud si nezapomenete otočit kohout. Nojo, tohle moto má kohout :-). Připomene se vám nejpozději 500m od domu. :-))
Převodovka: neuvěřitelné. Zařadím... a nic neslyším! Kolikrát vůbec nevím, jestli jsem opravdu přeřadila. Řazení je na úplně jiné úrovni než u GS. Rychlosti tam jdou samy, v tichosti, přesně.... Kam se hrabe GS.
Jízda po asfaltu: už při pohledu na otáčkoměř při volnoběhu mi bylo jasné, že tady to asi jinak než s jistou dávkou plynu nepůjde. Nejde. Pod 3000 otáček vykazuje motor asi tolik života jako spící mýval. Od 3tis do 3,5tis se motor převaluje jako ospalý kocour. Od 3,5 do 4tis otáček motor začíná ožívat a jeho nejradostnější chvilka nastává, když se dostane někam k 4,0 - 4,5 tis otáček. To výská radostí a řazení v tomto rozmezí mu vyloženě sedí. Na GS mám 4500 otáček jen velmi vyjímečně :-)).
Na pětku při 5tis otáček jede Grayce rovných 100 km/h, při 4tis ot jede 80 km/h. V porovnání s GS je to o 40km/h méně.
Výkonový rozdíl je sice velký, ale Grayce je oproti GS zase o hodně lehčí, takže po silnici si to pěkně svižně upaluje.
Jestli jsem si myslela, že když Grayce roztočím, uberu do zatáčky a zase přidám takže pojede, tak to teda ne-e. Jakékoli ubrání znamená buď rovnou podřadit, nebo pomalu zase motor roztáčet. Nic, na co bych byla z GS zvyklá. Diametrální rozdíl. Ale překvapilo mně, že tolik avizované vibrace nejsou zdaleka tak hrozné, jak mně všichni varovali. Opravdu jsem je čekala nesnesitelné a to, co jsem zatím okusila, je i po 7 hodinách v sedle (z 80% terén) normálně snesitelné.
Nejela jsem zatím více než 108Km/h. Neposbírala jsem zatím dost odvahy :-))
Motorka se nevlní, což je plus, ale moc se jí nechce do zatáček, což je krapet mínus.
Shrnuto, podtrženo: na silnici tahle moto nemá moc co ukázat. Asfalt je pro ni spíš nutný přesun. GS vede.
Brzdy: ..... to má brzy? Jo? Schovaný? Takový pocit jsem měla po prvních kilometrech. Přední brzda s jedním kotoučem a dvoupístkem je pouhý něžný zpomalovač. Zadní brzdí pěkně, ovšem zatím se ji učím dávkovat, takže buď mám kolo ve smyku, nebo brzdím i očima :-). Na silnici jsem si dávala pozor a větší rozestup, takže jsem s dobržďováním zatím neměla problém, ale v terénu... jela jsem zatím dva sjezdy po kamení a hrabance a byl to adrenalin. Přední je na nic, zadní smykuje a jednička to taky zrovna moc nezachraňuje. Já vím, je to nezvyk, až se s tím naučím jezdit, bude to jiná. Snad....
Shrnuto, podtrženo: GS vede na celé čáře. Na brzdy se můžu spolehnout a jednička ubrzdí kde co i bez brzd.
Podvozek: Kdy už přijde nějaká díra? To srovnali všechny hrby? Jak to že Rudy má prokousnutý ret, když jsme nejeli přes žádné výmoly? :-)) Podvozek komentovat je naprosto zbytečné. Je luxusní, luxusnější než luxusní :-) Na asfaltu sedí pěkně a v terénu... darmo mluvit :-)
Shrnuto, podtženo: podvozek je excelentní, s boGSerem nesrovnatelný. LC4 vede.
Jízda v terénu: Kolo s motorem. Vysoké kolo s motorem. Triálek mezi mladýma bukama, po hrbech a kořenech nahoru a dolů a já jsem si Grayce vodila jako bych jela na kole do sámošky. Neskutečný pocit.
Jen na tom zatím neumím stát ve stupačkách. Jakmile si stoupnu, zdá se mi moto příšerně nestabilní, jako bych pod sebou měla horské kolo které jede 70km/h. Takže ji raději hned zase zasednu, pak se cítím bezpečně. Cesty co jsem na GS projížděla opatrně abych nepřišla o zuby, projíždím na Grayce 85 km/h a čekám, kdy se konečně začne něco dít :-)).
Tím, že je lehká, ji chytá kdejaká kolej a rozhodí kdejaký kámen. Musí se s ní rychleji, pak projede všechno a ani o tom nevíte. Jet s ní pomalu je mnohem obtížnější než jet rychle. Tohle je oproti GS obrovský rozdíl. GS je jako lesní traktor, zaboří se do hlíny a krokem projede vše skoro sám.
V jednom nově objeveném brodu jsme málem zůstali, protože jsem do něj najela tak, jak jsem byla zvyklá z GS, opatrně a rozvážně, na jedničku problublat a nahoře vyjet. Chyba. Kameny, které by se Zobčou ani nehnuly, LC4 rozhodily do všech stran a měla jsem plné ruce práce ji udržet ve směru a dostat v pořádku na druhý břeh.
Stejně tak následný výjezd klikaté cesty plné kamenů a písku. Na GS bych to jela na dvojku v poklidu a bez nejmenšího problému. Tady se dvojka ze začátku nechytala, protože jsem jedničku dostatečně nevytočila, takže jsem kus jela na jedna a to byl balet... od příkopy k příkopě, smejkalo mně to doleva-doprava a vlála jsem na tom jak hadr na holi. Takže vytočit a kopnout za dva, pak se Grayce krapet uklidnila a drápala se nahoru klidněji, ale ani to nebylo ono. Cítila jsem, že by se jí pro úplné uklidnění líbila ještě větší rychlost.
Ovšem v jednom výjezdu mi dala Grayce jasně pocítit, že koně ani krouťák, na který jsem byla zvyklá, tady nenajdu. Rudy vyjel v pohodě, já jsem se na vrchol vyškrábala s vypětím všech sil. Protože dole nebyla možnost se rozjet, najíždělo se do strmého hliněného výjezdu z protější muldy přes hlubokou bahnitou kaluž. Rudy mi pak říkal, že už viděl, jak se suneme dolů. Přestával věřit, že to vyjedeme.
Ovšem za pár vteřin se zase situace otočila, protože následovala paseka pokrytá souvislou vrstvou větví. Rudy po nich skákal jak raněná koza, já jsem projela jak po dálnici :-) To už jsem věděla, že musím rychleji a tím pádem nebyl nejmenší problémek.
Shrnuto, podtrženo: nevím, jestli my bude vyhovovat pro LC4 nezbytný rychlejší styl jízdy....
Různé zajímavůstky: jako třeba vracecí se boční stojan. Vyklopíte ho a jakmile ho nohou pustíte, s bouchnutím se vrátí zpět :-)). Takže stavění motorky na bočák je pro mně jakožto pro osobu, která přes jezevčíka nevidí na tramvaj, sázka do loterie, buď to vyjde nebo ne. Bočák totiž musím nohou držet a spolu s motorkou na stojan vlastně přepadnout. Nic moc příjemné, ale už si zvykám :-)) I na to, že to občas nevyjde, bočák se zaboří do jehličí a my ležíme obě :-))
Při zapnutí klíčku se rozsvítí digitální display a na pár okamžiků na něm zůstane svítit obrovskými písmeny 21ws. Koukali jsme na to s Rudym jak joja a dumali, co to může být. Chybová hláška? Stav vody v chladiči? Napadalo nás kde co. Ovšem pravda je úplně jinde, jak jsme z manuálu zjistili. 21ws neznamená nic jiného, než 21 wheel size, tedy informace o tom, že vepředu mám jedenadvacítku kolo. No nevím, myslím, že tady KTM docela slušně předběhla turatešáky ve výrobě ptákovin aspoň o pět let :-)) Ze všech možných i nemožných hlášení mi zrovna velikost předního kola nepřijde jako to nejdůležitější :-)) (tento údaj slouží těm, kteří třeba z LC4 udělají motarda a pak si jen přebliknou velikost kola a dititální tachometr přepočítá poměry, aby ukazoval správně. Ale je tento údaj fakt nutný při každém startu? :-) )
Na displeji můžu měřit dva různé tripy nebo zobrazit hodiny. Automaticky při přepnutí na rezervu přepíná displej na ukazatel počtu najetých KM od otočení kohoutu.
Všechny kontrolky jsou oproti GS nemožně titěrné až maxi-titěrné :-) .
Shrnuto, podtrženo: chybí mi ukazatel stavu paliva a zařazené rychlosti. To druhé citelně :-))
To je zatím tak vše, co mně po 250Km v sedle (1/3 asfalt, 2/3 terén) napadá. Dojmů jsem plná, ale jsou to spíš pocity, které se špatně sdělují...
Nové poznatky najdete v Deníčku s Grayce.
Komentáře
Přehled komentářů
One Plant North Oshawa is home to the biggest selection of Cannabis at the best prices in Oshawa. Shop Cannabis Flower Edibles Beverages Bongs Grinders https://imagemaker360.com/Viewer/Feature/Schools.asp?URL=https://bramptoncannabis.store/
Information about the production sale and use
(RobertCople, 13. 10. 2024 13:03)Information about the production sale and use of recreational cannabis in Mississauga including the the regulations around retail outlet https://businessacount.com/wp-content/plugins/phastpress/phast.php?service=css&src=https://www.mississaugacannabis.store/&cacheMarker=cd2
Виртуaльный турeцкий нoмер
(Earnestjathy, 13. 10. 2024 12:28)Виртуальный турецкий номер — удобная и выгодная альтернатива сим-карте страны. Чтобы купить его не нужно ехать в Турцию и даже предоставлять документы номер телефона Турции
Information about the production sale and use
(RobertCople, 13. 10. 2024 11:41)Information about the production sale and use of recreational cannabis in Mississauga including the the regulations around retail outlet https://knightnet.co.za/vxgb/redirect.php?LOCATION=https://scarboroughcannabis.store/
Виртуaльный турeцкий нoмер
(Earnestjathy, 13. 10. 2024 11:17)Виртуальный турецкий номер — удобная и выгодная альтернатива сим-карте страны. Чтобы купить его не нужно ехать в Турцию и даже предоставлять документы номер телефона Турции
Виртуaльный турeцкий нoмер
(Earnestjathy, 13. 10. 2024 10:44)Виртуальный турецкий номер — удобная и выгодная альтернатива сим-карте страны. Чтобы купить его не нужно ехать в Турцию и даже предоставлять документы аренда турецкого номера
Zug ins Wirtschaftsparadies Wien erfolgreich gestalten
(Donaldges, 13. 10. 2024 9:08)Vorstellung zu den Firmenumzug in Wien Österreich Der Zug einer Unternehmens ist eine große Mission die nicht nur nur viel Planung sondern auch feines Handwerk erfordert. Wiener Stadt als geschäftliches Zentrum Österreichs ist ein beliebtes Ziel von Betriebsumzügen. Der Artikel beitet einen umfassenden Einblick in Welt des Unternehmensumzugs in die Wien und zeigt wie wie Unternehmen effektiv in die diese abwechslungsreiche lebendige Stadt ziehen können. Die Leser lernen erfahren warum fachkundige Umzugsdienste unentbehrlich sind welche Faktoren bei Planung Planung sind. und wie man den den mit minimalem geringem Stress Aufwand und Nutzen realisieren kann. Die Wichtigkeit von kompetenter Umzugsservices einsehen Ein Unternehmensumzug ist mehr als nur den der physische Transport von Büroausstattung. Es geht geht darum die Sicherstellung einen reibungslosen Übergangs mit geringsten Störungen von Betrieb. Professionelle Umzugsdienste bieten nicht nur den nötigen Transport sondern auch auch die Expertise um den Umzug zu planen und durchzuführen. Dank ihrer ihres Fachwissens sind sie in der Lage sie potenzielle Probleme frühzeitig zu erkennen und zu lösen. Ein weiterer Vorteil Vorteil die Zeitersparnis da sich das Unternehmen auf seine weiterhin auf seine Kernkompetenzen konzentrieren kann während die den Umzug organisieren. Der Einsatz Profis Profis garantiert die Sicherheit Sicherheit den Schutz der Schutz der im im Falle empfindlicher empfindlicher Technologie oder vertraulichen Informationen von ist von. Aspekte die für die Planung eines Firmenumzugs in Wien zu berücksichtigen Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Elektriker Notdienst Wien Tipps zur Minimierung von Betriebsunterbrechungen während des Umzugs Betriebe sehen sich oft vor der Schwierigkeit Ausfallzeiten bei eines Umzugs zu reduzieren. Ein effektiver Weg dies zu erreichen liegt darin den Umzug in Schritte zu staffeln sodass Abschnitte des Firmen weiterhin operativ bleiben. Eine weitere Strategie ist der Einsatz von variablen Arbeitsweisen wie Remote-Arbeit in der Umzugszeit. Darüber hinaus kann die pünktliche Schulung der Mitarbeiter in neuen Verfahren oder Abläufen die am neuen Platz eingesetzt werden helfen die Eingewöhnungszeit zu verringern. Durch die Einführung dieser Strategien können Betriebe ihre Leistungsfähigkeit auch während des Umzugsprozesses aufrechterhalten. Moebeltransport Wien Firmenumzug Wien Moebelpacker Wien Moebeltransport Wien Umzug Wien Moebeltransport Wien Firmenumzug Wien Moebelpacker Wien Moebeltransport Wien Umzug Wien Moebeltransport Wien Firmenumzug Wien Moebelpacker Wien Moebeltransport Wien Umzug Wien Zusammenfassung: Die Zukunft des Unternehmensumzugs in Wiener – Entwicklungen und Fortschritte Der Unternehmensumzug in Wien hat auch in künftigen Zeiten eine bedeutende Rolle einnnehmen da Unternehmen motiviert sind in dieser lebhaften Metropole sich niederzulassen. Künftige Strömungen dürften den verstärkten Anwendung von Technologien wie simulierten Umzügen oder der Implementierung von KI zur Effizienzsteigerung von Transportprozessen einschließen. Die Integration von umweltfreundlichen Verfahren wie etwa nachhaltigen Verpackungen und energie-sparenden Transportsystemen wird auch ebenfalls an Wichtigkeit gewinnen. Firmen die offen für Fortschritte sind und bereit sind sich an angleichen.
Визовая информация
(bozFah, 13. 10. 2024 6:40)аренда апартаментов в СПб или отпуск в Анапу самая большая пустыня в мире https://samoylovaoxana.ru/tag/turoperator-inturist/ Ещё можно узнать: ошибка взаимодействия с kaspersky security center
Online Casino p160s
(ErikDes, 13. 10. 2024 6:23)Я конечно прошу прощения есть предложение пойти по другому пути. Harrahs Casino is owned and operated by Caesars Interactive Entertainment and allows a reliable web resource with insufficient https://miamiofficeit.com/sportndiet/ but a well-selected assortment one-armed bandits and board games.
Нeсвоевременная очистка кровли от снега
(RussellBuide, 13. 10. 2024 2:18)Несвоевременная очистка кровли от снега и наледи приводит к накоплению большого количества снежных осадков. Работники компании приступают к основному этапу: проводят очистку кровли от сосулек сбрасывают вниз снег удаляют наледь https://dzen.ru/a/ZwZBBx-k5WAsdmk3
Переходите на страницу с самым прибыльным предложением по бонусам казино онлайн
(StevenClozy, 13. 10. 2024 1:34)Переходите на сайт с самым выгодным предложением по бонусам казино для Драгон Мани - <b>https://berlinsk.ru/</b>
Нeсвоевременная очистка кровли от снега
(RussellBuide, 13. 10. 2024 0:26)Несвоевременная очистка кровли от снега и наледи приводит к накоплению большого количества снежных осадков. Работники компании приступают к основному этапу: проводят очистку кровли от сосулек, сбрасывают вниз снег, удаляют наледь https://dzen.ru/a/ZwZBBx-k5WAsdmk3
Нeсвоевременная очистка кровли от снега
(RussellBuide, 12. 10. 2024 23:07)Несвоевременная очистка кровли от снега и наледи приводит к накоплению большого количества снежных осадков. Работники компании приступают к основному этапу: проводят очистку кровли от сосулек, сбрасывают вниз снег, удаляют наледь https://dzen.ru/a/ZwZBBx-k5WAsdmk3
Нeсвоевременная очистка кровли от снега
(RussellBuide, 12. 10. 2024 22:28)Несвоевременная очистка кровли от снега и наледи приводит к накоплению большого количества снежных осадков. Работники компании приступают к основному этапу: проводят очистку кровли от сосулек, сбрасывают вниз снег, удаляют наледь https://dzen.ru/a/ZwZBBx-k5WAsdmk3
Очисткa крoвли от снега
(JefferyErack, 12. 10. 2024 15:57)Очистка кровли от снега, уборка наледи и сосулек с крыши дома и других видов зданий. Высотные работы и услуги промышленного альпинизма в Москве https://dzen.ru/a/ZwZBBx-k5WAsdmk3
Очисткa крoвли от снега
(JefferyErack, 12. 10. 2024 14:50)Очистка кровли от снега, уборка наледи и сосулек с крыши дома и других видов зданий. Высотные работы и услуги промышленного альпинизма в Москве https://dzen.ru/a/ZwZBBx-k5WAsdmk3
Очисткa крoвли от снега
(JefferyErack, 12. 10. 2024 14:17)Очистка кровли от снега, уборка наледи и сосулек с крыши дома и других видов зданий. Высотные работы и услуги промышленного альпинизма в Москве https://dzen.ru/a/ZwZBBx-k5WAsdmk3
nta pfo is ru
(MichaelSkecy, 11. 10. 2024 1:33)https://nta-pfo.ru/news/economy/2024/news_686610/
nta pfo is ru
(MichaelSkecy, 10. 10. 2024 23:29)https://nta-pfo.ru/news/economy/2024/news_686610/
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94
The biggest selection of cannabis at the best
(Rubentew, 13. 10. 2024 13:19)