KTM LC4 Adventure
Moje Grayce je jednoválec o obsahu 640ccm, 49koní, 52Nm, suchá hmotnost 158kg, výška sedla 945mm, zdvihy 270/310.
Momentálně obuto na TKC.
Výška sedla je.....hrozná :-)). To jsem si myslela při osedlání Zbolovy LC4 v Mohelnici. Když jsem stála na jedné noze na špičce, druhou jsem měla 20cm v luftě. Tohle nikdy nemůžu na pružinách a brejlích dostat natolik dolů, abych na tom mohla jezdit....
Jenže když jsem si sedla na Grayce, dosáhla jsem oběma nohama na špičky docela stabilně. A to bez veškerých úprav a se zadní pružinou na středu. Sice se na sedle různě posmejkávám, abych dosáhla celou plochou zrovna na té noze, na které potřebuju víc, ale jde to :-).
Shrnuto, podrtženo: dosáhnu sice o dost hůř než z GS, ale pořád ještě poměrně dobře.
Startování: je to vodník, takže odpadá sednu-jedu, což si my boGSeři tak pochvalujeme. Chytá krásně, na startér i nakopávačku. Stačí jeden drb a už si pěkně hluboce brblá :-). Starty jsou oproti GS mnohem jemnější, rychlejší, startér se sotva otočí a už motor bublá :-).
Pokud si nezapomenete otočit kohout. Nojo, tohle moto má kohout :-). Připomene se vám nejpozději 500m od domu. :-))
Převodovka: neuvěřitelné. Zařadím... a nic neslyším! Kolikrát vůbec nevím, jestli jsem opravdu přeřadila. Řazení je na úplně jiné úrovni než u GS. Rychlosti tam jdou samy, v tichosti, přesně.... Kam se hrabe GS.
Jízda po asfaltu: už při pohledu na otáčkoměř při volnoběhu mi bylo jasné, že tady to asi jinak než s jistou dávkou plynu nepůjde. Nejde. Pod 3000 otáček vykazuje motor asi tolik života jako spící mýval. Od 3tis do 3,5tis se motor převaluje jako ospalý kocour. Od 3,5 do 4tis otáček motor začíná ožívat a jeho nejradostnější chvilka nastává, když se dostane někam k 4,0 - 4,5 tis otáček. To výská radostí a řazení v tomto rozmezí mu vyloženě sedí. Na GS mám 4500 otáček jen velmi vyjímečně :-)).
Na pětku při 5tis otáček jede Grayce rovných 100 km/h, při 4tis ot jede 80 km/h. V porovnání s GS je to o 40km/h méně.
Výkonový rozdíl je sice velký, ale Grayce je oproti GS zase o hodně lehčí, takže po silnici si to pěkně svižně upaluje.
Jestli jsem si myslela, že když Grayce roztočím, uberu do zatáčky a zase přidám takže pojede, tak to teda ne-e. Jakékoli ubrání znamená buď rovnou podřadit, nebo pomalu zase motor roztáčet. Nic, na co bych byla z GS zvyklá. Diametrální rozdíl. Ale překvapilo mně, že tolik avizované vibrace nejsou zdaleka tak hrozné, jak mně všichni varovali. Opravdu jsem je čekala nesnesitelné a to, co jsem zatím okusila, je i po 7 hodinách v sedle (z 80% terén) normálně snesitelné.
Nejela jsem zatím více než 108Km/h. Neposbírala jsem zatím dost odvahy :-))
Motorka se nevlní, což je plus, ale moc se jí nechce do zatáček, což je krapet mínus.
Shrnuto, podtrženo: na silnici tahle moto nemá moc co ukázat. Asfalt je pro ni spíš nutný přesun. GS vede.
Brzdy: ..... to má brzy? Jo? Schovaný? Takový pocit jsem měla po prvních kilometrech. Přední brzda s jedním kotoučem a dvoupístkem je pouhý něžný zpomalovač. Zadní brzdí pěkně, ovšem zatím se ji učím dávkovat, takže buď mám kolo ve smyku, nebo brzdím i očima :-). Na silnici jsem si dávala pozor a větší rozestup, takže jsem s dobržďováním zatím neměla problém, ale v terénu... jela jsem zatím dva sjezdy po kamení a hrabance a byl to adrenalin. Přední je na nic, zadní smykuje a jednička to taky zrovna moc nezachraňuje. Já vím, je to nezvyk, až se s tím naučím jezdit, bude to jiná. Snad....
Shrnuto, podtrženo: GS vede na celé čáře. Na brzdy se můžu spolehnout a jednička ubrzdí kde co i bez brzd.
Podvozek: Kdy už přijde nějaká díra? To srovnali všechny hrby? Jak to že Rudy má prokousnutý ret, když jsme nejeli přes žádné výmoly? :-)) Podvozek komentovat je naprosto zbytečné. Je luxusní, luxusnější než luxusní :-) Na asfaltu sedí pěkně a v terénu... darmo mluvit :-)
Shrnuto, podtženo: podvozek je excelentní, s boGSerem nesrovnatelný. LC4 vede.
Jízda v terénu: Kolo s motorem. Vysoké kolo s motorem. Triálek mezi mladýma bukama, po hrbech a kořenech nahoru a dolů a já jsem si Grayce vodila jako bych jela na kole do sámošky. Neskutečný pocit.
Jen na tom zatím neumím stát ve stupačkách. Jakmile si stoupnu, zdá se mi moto příšerně nestabilní, jako bych pod sebou měla horské kolo které jede 70km/h. Takže ji raději hned zase zasednu, pak se cítím bezpečně. Cesty co jsem na GS projížděla opatrně abych nepřišla o zuby, projíždím na Grayce 85 km/h a čekám, kdy se konečně začne něco dít :-)).
Tím, že je lehká, ji chytá kdejaká kolej a rozhodí kdejaký kámen. Musí se s ní rychleji, pak projede všechno a ani o tom nevíte. Jet s ní pomalu je mnohem obtížnější než jet rychle. Tohle je oproti GS obrovský rozdíl. GS je jako lesní traktor, zaboří se do hlíny a krokem projede vše skoro sám.
V jednom nově objeveném brodu jsme málem zůstali, protože jsem do něj najela tak, jak jsem byla zvyklá z GS, opatrně a rozvážně, na jedničku problublat a nahoře vyjet. Chyba. Kameny, které by se Zobčou ani nehnuly, LC4 rozhodily do všech stran a měla jsem plné ruce práce ji udržet ve směru a dostat v pořádku na druhý břeh.
Stejně tak následný výjezd klikaté cesty plné kamenů a písku. Na GS bych to jela na dvojku v poklidu a bez nejmenšího problému. Tady se dvojka ze začátku nechytala, protože jsem jedničku dostatečně nevytočila, takže jsem kus jela na jedna a to byl balet... od příkopy k příkopě, smejkalo mně to doleva-doprava a vlála jsem na tom jak hadr na holi. Takže vytočit a kopnout za dva, pak se Grayce krapet uklidnila a drápala se nahoru klidněji, ale ani to nebylo ono. Cítila jsem, že by se jí pro úplné uklidnění líbila ještě větší rychlost.
Ovšem v jednom výjezdu mi dala Grayce jasně pocítit, že koně ani krouťák, na který jsem byla zvyklá, tady nenajdu. Rudy vyjel v pohodě, já jsem se na vrchol vyškrábala s vypětím všech sil. Protože dole nebyla možnost se rozjet, najíždělo se do strmého hliněného výjezdu z protější muldy přes hlubokou bahnitou kaluž. Rudy mi pak říkal, že už viděl, jak se suneme dolů. Přestával věřit, že to vyjedeme.
Ovšem za pár vteřin se zase situace otočila, protože následovala paseka pokrytá souvislou vrstvou větví. Rudy po nich skákal jak raněná koza, já jsem projela jak po dálnici :-) To už jsem věděla, že musím rychleji a tím pádem nebyl nejmenší problémek.
Shrnuto, podtrženo: nevím, jestli my bude vyhovovat pro LC4 nezbytný rychlejší styl jízdy....
Různé zajímavůstky: jako třeba vracecí se boční stojan. Vyklopíte ho a jakmile ho nohou pustíte, s bouchnutím se vrátí zpět :-)). Takže stavění motorky na bočák je pro mně jakožto pro osobu, která přes jezevčíka nevidí na tramvaj, sázka do loterie, buď to vyjde nebo ne. Bočák totiž musím nohou držet a spolu s motorkou na stojan vlastně přepadnout. Nic moc příjemné, ale už si zvykám :-)) I na to, že to občas nevyjde, bočák se zaboří do jehličí a my ležíme obě :-))
Při zapnutí klíčku se rozsvítí digitální display a na pár okamžiků na něm zůstane svítit obrovskými písmeny 21ws. Koukali jsme na to s Rudym jak joja a dumali, co to může být. Chybová hláška? Stav vody v chladiči? Napadalo nás kde co. Ovšem pravda je úplně jinde, jak jsme z manuálu zjistili. 21ws neznamená nic jiného, než 21 wheel size, tedy informace o tom, že vepředu mám jedenadvacítku kolo. No nevím, myslím, že tady KTM docela slušně předběhla turatešáky ve výrobě ptákovin aspoň o pět let :-)) Ze všech možných i nemožných hlášení mi zrovna velikost předního kola nepřijde jako to nejdůležitější :-)) (tento údaj slouží těm, kteří třeba z LC4 udělají motarda a pak si jen přebliknou velikost kola a dititální tachometr přepočítá poměry, aby ukazoval správně. Ale je tento údaj fakt nutný při každém startu? :-) )
Na displeji můžu měřit dva různé tripy nebo zobrazit hodiny. Automaticky při přepnutí na rezervu přepíná displej na ukazatel počtu najetých KM od otočení kohoutu.
Všechny kontrolky jsou oproti GS nemožně titěrné až maxi-titěrné :-) .
Shrnuto, podtrženo: chybí mi ukazatel stavu paliva a zařazené rychlosti. To druhé citelně :-))
To je zatím tak vše, co mně po 250Km v sedle (1/3 asfalt, 2/3 terén) napadá. Dojmů jsem plná, ale jsou to spíš pocity, které se špatně sdělují...
Nové poznatky najdete v Deníčku s Grayce.
Komentáře
Přehled komentářů
Porn video https://en.davalka.cc/ online for free
порно жена муж большо
(RobertDit, 26. 9. 2023 15:17)Porn video https://ja.davalka.cc/ online for free
Im Pinterest Blogger
(Thomasfen, 24. 9. 2023 5:23)Molly's Game remains a captivating narrative written by https://linktr.ee/mollybloomski , chronicling her unlikely ascent and fall in the world of elite underground poker. At first aiming to become an Olympic skier, an injury prompted Bloom to chart a different course for her.
# our bonus
(Petarsed, 22. 9. 2023 15:52)
Spоrts bеttіng and саsinо
get our sign up bonuses
go now https://tinyurl.com/5n8dkrm7
Автоматического распознавания recaptcha, hCaptcha и других видов капч.
(kspsisbn, 21. 9. 2023 15:02)
Здравствуйте!
Я предоставляю услугу.
Автоматического распознавания recaptcha, hCaptcha и других видов капч.
Дешевле чем сервисах по распознаванию!
Все подробности в телеграм:
https://t.me/EgorGolf
Почта:
aleksandrfrolovpz2200@rambler.ru
Повышение ИКС: ключ к успешному продвижению сайта
(hspsiatq, 20. 9. 2023 13:19)
На нашем сайте https://clck.ru/33it8x вы сможете.
Купить ссылки для продвижение сайта, поднять ИКС,
улучшить позиции, раскрутить сайт – все это теперь легко,
как никогда. Для этого Вам достаточно воспользоваться размещением ссылок
с ИКС от 50 и получить результат.
Im Pinterest Blogger
(Мелстрой, 18. 9. 2023 6:35)
Стройфирма - это одна из представительниц строительных предприятий, оперирующих на рынке России. Она осуществляет специализацию на создании и осуществлении строительных заданий разного масштаба, от начала от жилых комплексов и заканчивая промышленными структурами. Благодаря личному изобильному опыту работы и квалифицированной в высшей степени команде мастеров, Стройфирма смогла зарекомендовать себя как прочного партнера в строительной сфере.
Компания придерживается высокого качества стандартов и соблюдает сроки осуществления проектов, что позволяет считать предприятие востребованным игроком на рынке стройки. Кроме того, Строительная компания энергично внедряет инновационные технологии и ориентируется на соблюдению экологических стандартов в своей эксплуатации. Эта фирма играет важную задачу в прогрессе строительной сферы России, помогая созданию современной инфраструктуры России и удобных жилых помещений для людей
Digital Marketing Company Near Me Winter Garden Leveraging Digital Marketing and Customer Creation to Power Company Growth
(DarrylDap, 16. 9. 2023 2:32)
In the current online realm, businesses count on internet promotion tactics to connect with customers and create opportunities. A strategic process integrating label-developing virtual marketing with revenue-oriented sales cultivation can provide tremendous results for businesses seeking to expand income.
Integrated Online Advertising Creates Identity Visibility
Services like search engine optimization (SEO services), PPC (PPC) promotion, social media promotion, and online marketing assist develop brand visibility and accelerate website audience.
A <digital>promotion agency]https://bookmarklinkz.com/story14854036/get-expert-search-engine-marketing-services-to-brand-yourself-on-the-web
enhances media and sites for relevant ideal terms so they place higher in look up results. Sponsored find drives run tailored promotions on Bing, Bing and other look up platforms.
Managing a company's social footprint and running media paid drives develops an audience. Digital marketing engages audiences with also displaying in motion find results.
An combined digital strategy drives visibility and establishes a identity as an authority in its sector.
Sales Creation Interacts with Qualified Opportunities
While label-focused virtual marketing provides the groundwork, customer cultivation offerings connect companies with customers prepared to make a purchase.
Through call-only promotion to direct mail promotion, <lead>cultivation companies]https://creditrepaircompaniesmark64196.popup-blog.com/21706752/benefits-of-search-engine-optimization
employ diverse tactics to supply engaged leads.
Tools like customer capture pages, destination pages, and email nurturing convert best-caliber prospects into revenue. Client relationship management (platform) system manages the lead cycle from attainment to completion.
The ideal customer creation system provides a reliable pipeline of leads to increase revenue.
Virtual Marketing Companies Drive Measurable Firm Results
With an effective virtual footprint and sales cultivation program, firms can attain outstanding successes:
- A single dental practice saw a 498% growth in website audience, 67 additional opportunities per month, and 6x higher completions subsequent to partnering with a <digital>promotion company]https://messiahyzzaa.nizarblog.com/20120846/3-search-engine-marketing-pointers-for-developing-a-high-ranking-site
.
- An heating provider's opportunities rose by 427% in only 3 weeks working with a <sales>creation firm]https://eventplannermarketing20752.bloggerswise.com/25036013/5-finest-online-search-engine-ranking-methods-which-one-can-not-avoid
, empowering office growth and additional employees.
- A personal injury practice rose its legal files by 30% in 5 months through <digital>advertising services]https://jinnahf840yyx5.celticwiki.com/user
. Search engine rankings rose significantly as also.
The best digital marketing and customer generation program can reshape a firm. Collaborating with skilled experts drives the brand recognition, opportunities, and deals that fuel expansion.
много красивого порн
(MatthewAwafe, 12. 9. 2023 17:01)https://www.zivnustka.cz/2019/03/19/kancelare/
скачать порно ебет се
(MatthewAwafe, 12. 9. 2023 11:10)https://whois.zunmi.com/?d=seksfotka.top
азербайджанское дом&
(MatthewAwafe, 12. 9. 2023 8:05)https://viewscreen.githubusercontent.com/view/geojson?color_mode=auto&commit=8755c651120628b7be5fc8f4b1e02904ca20e3eb&enc_url=68747470733A2F2F73656B73666F746B612E746F702F
смотреть русское час
(MatthewAwafe, 11. 9. 2023 21:54)https://propertydynamics.co.ke/the-2nd-nigeria-housing-finance-conference-affordable-housing-fair/
порно кончил в киску l
(MatthewAwafe, 11. 9. 2023 20:54)https://mozillabd.science/wiki/%E2%86%91_Could_Porn_Be_Good_For_Society
смотреть порно онлай
(MatthewAwafe, 11. 9. 2023 16:53)https://simonebauch.com/sandra-sebastian-ein-frohliches-shooting-im-palmengarten/
скачать порно мастур
(MatthewAwafe, 11. 9. 2023 8:54)https://www.avemariapress.com/?URL=https%3A%2F%2Fwww.rightindustries.in%2F%3Fattachment_id%3D8196
порно видео самый бол
(MatthewAwafe, 11. 9. 2023 0:15)https://format.bike:443/bitrix/redirect.php?goto=https://seksfotka.top/
порнуха бесплатная п
(Louisgek, 10. 9. 2023 8:39)https://chibaran.com/2020/02/14/hello-world/
смотреть новое порно
(MatthewAwafe, 10. 9. 2023 7:34)https://www.obadoba.de/?URL=www.swclosing.com/__media__/js/netsoltrademark.php%3Fd%3Dseksfotka.top
посмотреть порнуху б
(Louisgek, 10. 9. 2023 6:18)https://priority-lab.com/index.php/2021/07/18/in-viverra-faucibus-tellus-sed-cursus-quam-fringilla-sit-amet-4/
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94
азиатское порно анал
(RobertDit, 26. 9. 2023 16:52)